Treningsdagbok – uke 42

Forrige uke var fylt med litt trening og mye avslapping. Uken startet veldig bra, men ettersom dagene gikk måtte jeg ta det mer og mer med ro. Treningsuken så slik ut:

 

Mandag 12.oktober  

8 x 2 min intervaller  

+ 5 x 30 sek intervaller 

Når jeg startet økta hadde jeg planlagt 4×4 min intervaller. Etter at jeg hadde løpt sirka 1.30min fikk jeg stikking i magen, slik jeg har hatt mange ganger før. Dum som jeg er, så nekter jeg å gi meg.. Derfor ble det heller lagt inn flere pauser og kortere intervaller.

Tirsdag 11.oktober  

  1. Pullups 
  • 5 , 5 , 5
  1. Frontbøy + fronthev 
  • 8 , 8 , 8 
  • 8 , 8 , 8 
  1. Utfall + pushups 
  • 10 , 10 , 10 
  • 8 , 8 , 8 
  1. Markløft t-bar + båten 
  • 10 , 10 , 10 
  • 20 , 20 , 20 

Onsdag 12.oktober 

30 x 30 intervaller – 22 stk  

 

Torsdag 13.oktober 

Treningsfri

 

Fredag 14.oktober

Planen var å trene, men prioriterte å få vasket huset..noe som må gjøres av og til.

 

Lørdag 15.oktober

Jeg hadde planer om å trene på lørdag også, men kroppen fungerte ikke.. Jeg ble derfor liggende på sofaen store deler av dagen..

 

Søndag 18.oktober 

På søndagen fikk jeg Gard med meg på trening, noe som hjelper veldig på motivasjon og det ble derfor en liten økt.  

  1. Knebøy
  2. En arms roing 
  3. Strak markløft 
  4. Skulderpress

Nå er det bare å motivere seg for en ny uke og satse på at det blir litt mindre sofa-tid denne uken.

Åse Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg