Treningsdagbok – uke 41

Javel ! 💪🏼

Nok en treningsuke er gjennomført og jeg sier meg meget fornøyd! Uken som gikk kan beskrives som en bra uke for min del. Jeg hadde noen utrolig gode dager, hvor jeg følte meg litt som den “gamle” meg igjen. Før det smalt litt tilbake på fredag ettermiddag.. Jeg er dessverre veldig vant til at hverdagen går litt opp og ned nå om dagen, så nå vet jeg hvilke forhåndsregler jeg skal ta. Jeg hadde et lite ønske om å få til en intervalløkt på søndagen igjen, men etter at kreftene ble prioritert på besøk, kunne jeg bare se langt etter en treningsøkt til den uka. Derfor ble treningsuka seende slik ut:

 

Mandag 5.oktober  

  1. Knebøy 
  2. Pushups 
  3. Markløft 
  4. En arms roing 
  5. V-ups 

Tirsdag 6.oktober 

Treningsfri

 

Onsdag 7.oktober 

Intervaller 

10 min oppvarming, hvor jeg varierer mellom å gå / løpe.

30 sekunder på x 30 sekunder pause (jeg løp 22 intervaller)

Rolig nedtrapping

Torsdag 8.oktober 

Treningsfri

 

Fredag 9.oktober 

  1. Pullups (m strikk) 
  • 10 , 10 , 10 
  1. Knebøy
  • 6 , 6 , 6 , 6 
  1. Ett beins markløft
  • 6+6 , 6+6 , 6+6 , 6+6
  1. Pushups + glorie
  • 10 , 10 , 10 
  • 10 , 10 , 10 
  1. Crunsh på ball + hipthrust/abduksjon 
  • 10 , 10 , 10 
  • 20+20 , 20+20 , 20+20 

Lørdag 10.oktober 

Treningsfri

 

Søndag 11.oktober 

Treningsfri

Jeg håper dere hadde en fin uke. Hvis du er i tvil om du skal ta deg en treningsøkt denne uka, kan jeg anbefale det på det sterkeste. Uansett hvor tung det er å motivere seg til å gjennomføre økta, sitter man alltid igjen med en godfølelse etterpå. Jeg ønsker dere en nydelig aktiv uke ☀️

Åse Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg