Treningsdagbok Uke – 15

Det er så deilig med påskeferie! Vi storkoser oss hjemme og har slappet av, gått turer og kost oss i området. I dag går vi ut på telttur og oppdagelse av fjelltoppene i nærområdet. Planen var egentlig å gå ut i går kveld. Men etter at vi hadde vært hele dagen på skauen for å hogge ved, var vi lite motiverte for å gå ut på kvelden i regnværet. Før vi går ut planlegger vi å gjennomføre siste treningsøkt denne uka 💪🏼 Denne uken har vi bestemt oss for å prøve noe nytt en periode framover. Vi skal prøve oss på periodetrening. Måten vi har valgt å gjøre det på er å dele ukene i lett, medium og tung belastning og justere antall repetisjoner. Vi begynte med lett belastning denne uken og har hatt 15-20 repetisjoner på øvelsene. Så tar vi medium belastning neste uke og færre repetisjoner. Jeg gleder meg til å se hvordan dette blir og hvordan vi trives med denne form for trening.

Denne treningsuken har sett slik ut:

 

Lørdag 4.april 

Bakkeintervaller x15 

 

Søndag 5.april

Treningsfri

 

Mandag 6.april 

  1. Chins 
  • 6+4 , 4+4 , 3+3 
  1. Knebøy
  • 15 , 15 , 15 
  1. Benkpress
  • 15 , 15 , 15
  1. Strak markløft  
  • 15 , 15 , 15 
  1. Sykling 
  • 20 , 20 , 20 

 

Tirsdag 7.april 

Treningsfri

 

Onsdag 8.april  

Rolig løpetur.

Torsdag 9.april  

  1. Pullups (breit grep) 
  • 3+3 , 3+3 , 2+4 
  1. Utfall  
  • 16 , 16 , 16 
  1. Pushups 
  • 15 , 15 , 15 
  1. Markløft  
  • 15 , 15 , 15 
  1. Crunsh på ball 
  • 12 , 12 , 12 

Fredag 10.april

Treningsfri – utedag i området. Lang gåtur og grilling i hagen.

 

Lørdag 11.april 

Treningsfri. (Dagen ble tilbrakt på skauen)


Jeg håper dere koser dere de siste dagene av ferien og nyter familietid! ❤️

Åse Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg